Olen iloinen, pikku cowboy,
minä orhini satuloin,
minä hyppäsin orhini selkään,
minä seikkailuja koin.

Olen iloinen, pikku cowboy,
tulen maasta Teksasin.
Minä uljaasti lassoa heitin,
sinun tykösi ratsastin.

Suomen lasten runotar/
Amerikkalaisen kansanrunon mukaan Martti Haavio

Täydellinen pikku poikamme "Tex" syntyi perjantaina 14. syyskuuta klo 9.27 Las Colinasissa.

Edellisenä päivän saaduista synkeistä arvioista huolimatta pojalla oli painoa erinomaiset 2510 grammaa ja pituuttakin oli ehtinyt kertyä 44,5 senttimetrin edestä. Lopulta kiireellisellä keisarinleikkauksella syntyneellä pikkuihmeellämme on leijonan voimat ja keuhkot - heikon miukaisun sijaan leikkaussalissa kajahti yllättäen kovaa ja korkealta, ja tätä ääntä itkivät äidin ja isän lisäksi niin leikkaava lääkäri kuin seuraa pitänyt sairaanhoitajakin. Monien hämmästelyjen saattelemina kotiuduimme tänään ja nyt harjoittelemme ymmyrkäisinä mutta onnesta soikeina uutta elämää yhdessä.

Lopussa kiitos seisoo.