
Retki alkoi mäntymetsästä. Törröttävistä rangoista vastuussa ovat ahneet mäntykuoriaiset.

Sademetsässä ollaan! Juuri kun kamera oli laitettu pois ja polku hieman kaventunut, villisiat syöksyivät puskista eteemme. Huomatkaa miehen hieno hevosenkorvaperspektiivi ;)

Taukopysähdys putouksilla. Ei pöllömpi lounaspaikka...

Oppaamme lounastauolla

Mies pyydystää viidakkoeläintä. Takaisin sorvin ääreen!
